Τα γεύματα και τα σνακ πρέπει να σας κρατάνε χορτάτους. Διαφορετικά, καταλήγετε να τσιμπολογάτε όλη μέρα και να μην αισθάνεστε ποτέ πραγματικά ικανοποιημένοι. Αλλά η αλήθεια είναι ότι ορισμένες τροφές είναι πολύ καλύτερες από άλλες όσο αφορά τον χειρισμό της πείνας και του κορεσμού. Γι αυτό παρακάτω θα μάθετε ποια τρόφιμα μπορούν να σας κρατήσουν χορτάτους για ώρες (μερικά από αυτά μπορεί να σας εκπλήξουν).

 

Αυγά

Η επιλογή αυγών για πρωινό σημαίνει ότι πιθανότατα θα νιώθετε χορτάτοι για αρκετές ώρες μέσα στην ημέρα. Σε μια μελέτη με υπέρβαρες γυναίκες, εκείνες που έτρωγαν αυγά το πρωί είπαν ότι ένιωθαν πιο ικανοποιημένες, από εκείνες δεν συνήθιζαν να έχουν αυγά στο πρωινό.

 

Αβοκάντο

Σε μια μελέτη , άνδρες και γυναίκες που πρόσθεσαν μισό αβοκάντο στο μεσημεριανό τους γεύμα είχαν λιγότερη επιθυμία να φάνε έως και πέντε ώρες αργότερα, σε σχέση με εκείνους που δεν έτρωγαν καθόλου το συγκεκριμένο φρούτο.

 

Ποπ κορν

Το πλεονέκτημα του ποπ κορν είναι ο όγκος — καταλαμβάνει πολύ χώρο στο στομάχι και έτσι εγκέφαλος καταγράφει ότι έχετε χορτάσει. Μάλιστα σε μια μελέτη, άνδρες και γυναίκες που έφαγαν ποπ κορν είπαν ότι πεινούσαν λιγότερο μετά, σε σχέση με εκείνους που έφαγαν πατατάκια.

 

Σμέουρα

Όλα τα φρέσκα φρούτα είναι χορταστικά γιατί είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και περιέχουν πολύ νερό. Τα σμέουρα είναι ένα από τα φρούτα με την υψηλότερη περιεκτικότητα σε ίνες, με 8 γραμμάρια ανά φλιτζάνι – αυτό είναι περίπου το ένα τρίτο της ποσότητας που χρειάζεστε όλη την ημέρα.

 

Πατάτες

Ξεχάστε την ξεπερασμένη αντίληψη ότι οι πατάτες παχαίνουν. Σε μια κατάταξη 38 διαφορετικών τροφών, οι βραστές πατάτες ήταν οι πιο χορταστικές – ξεπερνώντας ακόμη και τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες, όπως τα φασόλια και το βοδινό κρέας. Οι πατάτες είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες (ακόμα περισσότερο αν αφήσετε τη φλούδα επάνω).

 

Μανιτάρια

Τα μανιτάρια έχουν έναν συνδυασμό χαμηλών θερμίδων-υψηλού όγκου, που τα καθιστά αποτελεσματικά για την καταπολέμηση της πείνας.

 

Ξηροί καρποί

Όλοι οι ξηροί καρποί είναι χορταστικοί επειδή είναι πλούσιοι σε φυτικές ίνες, πρωτεΐνες και υγιή λίπη. Μια μελέτη στο European Journal of Nutrition διαπίστωσε ότι όταν οι γυναίκες έτρωγαν αμύγδαλα ως σνακ το μεσημέρι, ανέφεραν ότι ήταν ικανοποιημένες και έτρωγαν λιγότερο στο μεσημεριανό γεύμα (ακόμα και στο βραδινό!).

Προηγούμενο άρθροΟι 3 πιο σημαντικοί τύποι ενσυναίσθησης και πώς μπορείς να τους αναγνωρίσεις
Επόμενο άρθρο6 συμπεριφορές που απαγορεύονται στο πρώτο ραντεβού