Πολλές φορές αναρωτιόμαστε πόσες θερμίδες παίρνουμε από τα σνακ που καταναλώνουμε και αν αποτελούν «θερμιδικές βόμβες».

Σε κάποιες περιπτώσεις, βέβαια, μπορεί να υπάρχουν διαφοροποιήσεις γιατί το κάθε σνακ μπορεί να έχει διάφορες παραλλαγές αλλά κατά κανόνα κινούνται σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο.

Δείτε παρακάτω πόσες θερμίδες έχουν τα πιο αγαπημένα και συνηθισμένα σνακ…

Ένα τόστ με τυρί και γαλοπούλα: 250 θερμίδες

Μπάρα δημητριακών με σοκολάτα: 130 θερμίδες

Παγωτό σοκολάτα: 143 θερμίδες η μία μπάλα

 Μια μπανάνα: 70 θερμίδες

 Ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης: 120 θερμίδες

Μπισκοτάκια cookies: Το ένα 49 θερμίδες

Καφές καπουτσίνο: 110 θερμίδες

Σαλάτα Ceasar’s: 400 θερμίδες

Τυρόπιτα με σφολιάτα: 520 θερμίδες

Αν κάποια από αυτά αποφάσισες να τα αλλάξεις και να κάνεις μία πιο υγιεινή διατροφή πλούσια σε γεύση, ενέργεια και υγεία αλλά με χαμηλά λιπαρά σου προτείνουμε τα παρακάτω:

 

Ξηροί καρποί: 14 καρύδια περιέχουν μόλις 8 γραμμάρια υδατάνθρακες για αυτό είναι ιδανικά για σνακ σε μια σαλάτα με σέλερι και μήλα.

Γιαούρτι: Το γιαούρτι είναι δροσερό, μπορεί να αντικαταστήσει το γλυκό αν το συνδυάσετε με μέλι, χορταίνει και περιέχει λίγες θερμίδες.

Βραστό αυγό: Τα βραστά αυγά περιέχουν λίγους υδατάνθρακες αλλά πολλές βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά. Συνδυάστε το με αβοκάντο ή με σαλάτα για το απογευματινό σνακ ή το βραδινό.

Χούμους: Συνδυάστε χούμους με κόκκινες πιπεριές ή λαχανικά για να επωφεληθείτε από τα θρεπτικά συστατικά. Χορταίνει και δεν περιέχει πολλές θερμίδες.

Τονοσαλάτα: Μπορείτε να συνδυάσετε τον τόνο με χούμους, με σέλερι ή μουστάρδα και να φτιάξετε μια σαλάτα που χορταίνει και είναι διαιτητική. Ιδανική για μεσημεριανό ή απογευματινό σνακ.

Τυρί κότατζ: Φτιάξτε ένα σνακ με μούρα ή φρούτα εποχής με τυρί κότατζ για ένα γεύμα πλούσια σε αντιοξειδωτικά αλλά χαμηλό σε θερμίδες και ζάχαρη.

Ποπ κορν: Περιέχει λίγους υδατάνθρακες και λίγες θερμίδες- αν παρασκευαστεί χωρίς βούτυρο. Προτιμήστε να δώσετε γεύση προσθέτοντας σκόρδο, τυρί ή πάπρικα.