Όταν βιώνεις μία έντονη καθημερινότητα και νιώθεις πως το άγχος σε έχει καταβάλει τότε σίγουρα χρειάζεσαι λίγη χαλάρωση. Πως όμως θα καταφέρεις να αδειάσεις το μυαλό σου και να χαρίσεις στον εαυτό σου μερικές όμορφες στιγμές;

Απενεργοποίησε το κινητό σου

Όταν φεύγεις από τη δουλειά και φτάνεις στο σπίτι είναι η σωστή στιγμή να κλείσεις το κινητό και να απολαύσεις τον χρόνο σου με όποιο τρόπο επιθυμείς.

Βάλε την κλασική μουσική στη ζωή σου

Σύμφωνα με έρευνα που έχει γίνει στο πανεπιστήμιο Case Western Reserve στο Κλίβελαντ του Οχάιο, η κλασική χαλαρωτική μουσική μπορεί να σε βοηθήσει να χαλαρώσεις και να έχεις έναν ποιοτικό ύπνο.

Διάβασε το αγαπημένο σου βιβλίο

Οι ειδικοί στην υγεία και οι γιατροί στο North Lincolnshire έχουν φτάσει στο σημείο να «συνταγογραφούν» βιβλία σε ασθενείς για να απαλύνουν τα επίπεδα άγχους τους. Εκείνοι με τη σειρά τους παρουσιάζουν τις συνταγές τους στην τοπική βιβλιοθήκη και διαβάζουν μέχρι να γίνουν καλά.

Ακολούθησε μία ισορροπημένη διατροφή

Εάν έχεις μόνιμα κακή διάθεση το πιο πιθανό είναι πως δεν δίνεις στο σώμα σου αυτό που χρειάζεται. Προσπάθησε να μειώσεις την καφείνη, το αλκοόλ και τα φαγητά που περιέχουν πολλά λίπη.

Βρες χρόνο για λίγη γυμναστική

Εκτός από τη σωστή διατροφή σημαντικό ρόλο παίζει και η γυμναστική εξάσκηση. Αμέτρητες έρευνες έχουν δείξει πως μπορεί να κάνει θαύματα στην πνευματική κατάσταση και στον ύπνο.

Πάρε μία ανάσα

Εάν συχνά νιώθεις μεγάλη πίεση τότε σταμάτησε ότι κάνεις και πάρε μερικές ανάσες. Αφιέρωσε μερικά λεπτά καθημερινά και συγκεντρώσου στην αναπνοή σου μέχρι να νιώσεις το μυαλό αλλά και το σώμα σου να χαλαρώνει.